March 22, 2020

Taknemmelighed – IN DANISH


Taknemmelighed! 

Jeg er dybt taknemmelig for alle, der støttede mig i min udvikling gennem en vanskelig proces i mit liv og hjalp til med at gøre denne bog til virkelighed. Skrivning er bestemt ikke en let opgave!

  • Tak til min familie, barndomsvenner og deres familier for at have affundet sig med min besættelse med alle mine rejser gennem de sidste mange år. Tak for at være mine børn, I gav mig børnebørn, var loyal og støttende i hele min svære tid. I er alle væsentlige for mig. Mine bedste barndomsvenner, I er som en søster og bror for mig. Jeres forældre er de forældre, jeg drømte om at have. Tak til mine venner i Jylland, til de mange mennesker, jeg mødte under mine verdensomspændende rejser, og særlig tak til mine to private chauffører i England.
  • Tak til Dexter Lopez, min forlagskonsulent i Xlibris og for den enorme støtte. Du gav mig det sidste spark og viste bundsolidt i troen på bogen.
  • En særlig tak til Daniel Esparza, USA for tilladelsen til at bruge dit fantastiske kunstværker som bogomslag.
  • En særlig tak til Elena Dudina digital kunstner for at have afsluttet bogomslaget med tekster og fotomateriale til de sociale medier.
  • Drake Lucifer Bates, tak for at have tilladt mig at elske dig. Heldigvis lykkedes det dig ikke at bringe mig helt ned, selvom du ødelagde min værdighed. Mit liv blev aldrig det samme igen, men jeg lærte af din ondskab. Jeg elskede dig virkelig. Det eneste, jeg beklager i mit liv, er de mange gode ting, jeg gjorde for dig.

Nyd læsningen!







Copyright © 2020 . All Rights Reserved . M. L. Stark

No comments: